Wednesday, June 17, 2009

tukar tempat kerja

Awal bulan jun aku di arahkan berpindah opis....bukan pindah maner pun cuma pindah masuk kat main opis jer hee hee

Aku rasa sedih sangat masa dapat arahan berpindah tempat kerja....Aku ader gak tanya en sazman kenapa dan setelah di beritahu motifnya aku pun bersetuju lerr. sekarang aku dah start keje kat jabatan n semuanya berjalan ngan lancar.

Mulanya aku wat kerja pentadbiran (masukkan rekod surat-menyurat jer) tetapi setalah berjumpa ngan big bos baru lerr ader rompakan kerja...so sekarang aku cuma kena masukkan markah exam sahaja.kewangan aku kena serahkan kepada en Rahim.

Aku dah gtau en sazman tapi en sazman still nak aku wat gak kewangan medipro oppss bukan medipro tp unit promosi.en sazman suruh buat dalam diam-diam jerrr

Sekarang semuanya dah ok

kepada kenkawan semua ader mas kol aku kat ext 5889

ok selamat semua

No comments:

Daisypath Next Aniversary Ticker

Dhoom