Wednesday, September 3, 2008

my baby

hari nie aku kena checkup kat O&G..Alhamdulillah semuanya ok.
tadi kena scan dulu..suspen jerr yerla nak tau jantina baby.
dari semalam lagi aku cam xsabar jer...
Hari nie asben aku temankan aku checkup baby..dia pun xsabar gak nak tau
jantina baby..ingat weeknd nie nak survei barang baby.

Masa tengah scan dapatlaa ktrg tengok pergerakan baby...dia siap lambai2 lagi
masa tu Allah jer yang tau perasaan kami.
Aku tanya ngan Doktor jantina baby...yang sedihnyer
Baby tak nak bagi ktrg tengok jantina dia...aurat lerr katakan

Takpa lerr janji baby sihat...next apoinment nie baru lerr nampak kot
Insya-Allah

p/s..nie laa gambar scan baby...17 minggu

1 comment:

McBudu said...

Kalau tak bagi tau tu perempuan, dia pemalu....

Daisypath Next Aniversary Ticker

Dhoom